Ianuarie

by - 12:56



In fiecare ianuarie ma gandeam la ce voi face in cursul anului ce tocmai s-a nascut, vise, planuri, mai bine aici, mai bine dincolo ... pana anul acesta.

Sunt voci multe in capsorul meu, unele mai timide decat altele si nu as sti daca sa le notez, nu sunt atat de stridente ca in anii trecuti. Parca-s zane, cand sa le prind se ascnd si chicotesc si mai apar altele.

Asa ca anul 2017 sa aduca ce-o vrea el, eu sigur le primesc cu drag si naivitate (calitate pe care o am de cand ma stiu). De nu vor fi bune, le-oi lua ca pe lectii, oameni interesanti sigur voi cunoaste, sper sa imi infrang si timiditatea (pe care se pare ca o dau mai departe fetitei mele) de a picta. Vreau da' ma tem ca iese o mazgaleala, ca mana nu ma asculta si ca imaginea ce o am in cap va fi departe de ce iese pe hartie.

Dar cum zicea o persoana mai inteleapta ca mine "Cum se mananca un elefant? Bucata cu bucata"

An nou fericit sa aveti. Si musai simturile la maxim! altfel suntem trecatori prin lumea asta minunata si e pierdere, mare pacat

You May Also Like

0 comments