Ornamente de Craciun handmade

by - 23:03

Am fost in vizita la o prietena si vreau sa va spun ca e tare talentata intr-ale aranjatului pe acasa sau cum ii mai spun unii design interior. Fiecare coltisor din casa ei are o poveste, majoritatea lucrurilor sunt facut de ea sau transformate. Sunt unice si pretioase.

In magazinele mari nu am fost sa vad decoratiile de Craciun pe care sigur le-au pus imediat dupa Hallowen, dar prietena mea avea un bradut atat de frumos si cateva lucrusoare de sezon asezate pe raft de mi s-a facut pofta sa mesteresc. Mereu vin cu idei dupa ce i-am vazut caminul.

Iar acum va spun despre cateva ornamente handmade care mi-au atras atentia. Poate va gadila si pe voi palmele si le faceti impreuna cu cei mici (care de altfel sunt mari artisti). gata cu vorba, sa trecem la sugestii.

1. Stelute din crengute


cateva crengute culese cu cei mici, pistolul de lipit (minunata inventie!) si putin sclipici, optional






2. Stelute shabbyc chic


cata gingasie! aveti nevoie de sarma, dantela sau o perdea veche pe care o veti coase pe fiecare piciorus al stelutei si o margica din sticla pentru putina magie

                      

sursa imaginii http://www.pinterest.com/pin/227009637440881602/

3. Ornamente din lemn


sau felii de lemn cum le mai spun eu. Acestea se gasesc in magazinele de hobby - craft, la set. Si mai aveti nevoie de nitica vopsea acrilica alba si o pensula. Rustice si foarte chic

      

sursa imaginii http://www.pinterest.com/pin/227009637440881284/

4.Ingerasi


O carte veche, dantela din hartie si cercuri pe care cu migala sa desenati chipurile ingerasilor de Craciun. Si putin lipisi.

                

sursa imaginii http://www.pinterest.com/pin/227009637440881276/

5. Stelute pentru brad din hartie


Aceeasi cartea veche, va sugerez sa le lipiti de un carton subtire s abia apoi sa decupati stelutele.

               

sursa imaginii http://www.pinterest.com/pin/227009637438824290/

Spor la decorat!

You May Also Like

1 comments