Carti cu povesti, superb ilustrate

by - 01:25

Sunt suuper incantata, mai bine spus bucuroasa ca un copil. In urma cu doua trei zile am fost la piata, stiti si voi, fructe, legume, verdeturi ... si am trecut pe langa un chiosc de ziare. Am obiceiul sa ma opresc cateva minute, sa scanez ce mai apare pe copertile revistelor (desi nu le cumpar niciodata) si-am observat ca pe langa retete (recunosc, sunt pofticioasa) imi fac cu ochiul si cartile cu povesti, pentru copii.

Si-am vazut niste coperti taaaare dragute, ilustrate minunat. I-am spus doamnei de la chiosc sa imi arate cartile, era o intreaga colectie de la Nemira, special creata pentru cei mici. Am rasfoit cateva, pentru fetite am zis eu si am plecat acasa cu doua: Vrajitoare mari si mici si... vrajitoare-pisici, de Nicoletta Costa si Ghici cine vine in vizita?!, de Sonja Bougaeva. Le-as fi luat pe toate, insa cum va spuneam, am mers cu alt scop.

Am ajuns acasa, le-am rasfoit si-mi pareau si mai frumoase. Sa va spun doua-trei vorbe despre fiecare...

Vrajitoare mari si mici e povestea Teodorei, o vrajitoare ce face potiuni magice, contra insomniei, a durerii de burta sau chiar pentru chelie. Ea locuieste impreuna cu trei pisici, un papagal si-o iapa si are propriile tabieturi, cafeaua foarte fierbinte si neagra, face dimineata baie cu muulta spuma, are o garderoba impresionanta si e pasionata de gradinarit. Foarte chic, nu-i asa?




Aceasta are ca prieteni (nici nu se putea altfel) un principe si-o principesa, deveniti parinti de scurt timp. Cei doi, Carlo si Celeste o roaga pe vrajitoare, sa o gazduiasca cateva zile pe mica lor printesa, in varsta de 1 anisor si ceva, deoarece erau invitati la o nunta. Asa incepe o noua aventura alaturi de ghemotocul neastamparat si locuitorii castelului Teodorei.

O carte delicioasa, cu ilustratii absolut superbe (veti vedea cate detalii si ce combinatii frumoase de culori, mi-as dori astfel de materiale pentru jucariile mele :P). Pozele de mai jos spun mai multe decat mine.






Ghici cine vine in vizita?! e o carte pentru copii mai mici spun eu, pentru ca povestea e mult mai scurta si mai usor de urmarit. E povestea a doua surori ce traiau pe o insula si sunt vizitate de varul lor Hans, un domn care cu bucurie se ofera sa repare lucruri prin casa, sa mestereasa, sa faca ordine, insa care sare calul si ajunge sa-si impuna propriul stil de viata. Bietele surori isi vad cainele si pisica scoase din casa, lucrurile dragi mutate in pod, se vad obligate sa faca sport disde dimineata si sa manance doar cereale. O carte despre stiluri de viata diferite, tare draguta. Noroc ca toate se termina cu bine, doar e o carte pentru copii, nu-i asa?










You May Also Like

3 comments

  1. Chiar ca sunt minunate ilustratiile...Fac parte din acele carti care-ti marcheaza copilaria..Fetita ta o sa-si aminteasca cu siguranta de ele cand va creste...Eu jindui si acum dupa niste carti rusesti cu povesti, cu niste ilustratii minunate, la care ma uitam minute in sir in copilarie..Din pacate s-au pierdut "pe drum"..
    Asa ca mi-am promis ca atunci cand voi avea copilasi (multi si grasuti:)) o sa le limitez accesul la calculator si o sa-i las sa se bucure mai mult de cartile de povesti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-au fost tare dragi cartile cu povesti, mama a reusit sa salveze cateva, nu sunt multe, cred ca 3 sau 4. Si sincer iti spun ca le-am luat nu numai pentru Anastasia ci si pentru mine, ba chiar recunosc ca am cumparat o colectie de 6 carticele inainte sa aflu ca sunt insarcinata :P

    Am auzit de cartile cu ilustratii rusesti, n-am avut insa nici una pentru ca sunt din vestul tarii, dar noi ne uitam la desene animate din folclorul maghiar, superbe (uite aici am gasit un episod http://www.youtube.com/watch?v=E9STZnjlXXo, nu-i asa ca sunt frumoase?) Poate gasesti la anticariat, ai incercat?

    Iti urez multi copilasi grasunei si u ochii dulci ca mierea,

    te puup cu mare drag, ma bucur ca ai trecut pe la mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Am urmarit cu sufletul la gura link-ul cu desene...Sunt f frumoase! Habar nu aveam ca pe Minimax sunt desene asa de frumoase! Eu ma uit la desene tot timpul...Mai mult pe Boomerang insa:))Acolo sunt cateva din desenele la care ma uitam cand eram mica..

    E o idee buna sa caut carti si ilustratii pe la Anticariat!Nu m-am gandit ca mai am sanse sa gasesc ceva...dar chiar dc nu le gasesc pe cele cautate, poate am noroc si dau de altele frumoase..

    Iti multumesc ca ti-ai gasit timp sa raspunzi. Iti doresc o vacanta frumoasa la munte!
    Si te astept cu drag inapoi! Te pup

    RăspundețiȘtergere